ال ای ال ای ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

Elay عزیز دلم

عید قربان

1393/7/16 16:06
نویسنده : مامان شقایق
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک مامانی این روزا خیلی مشغول بودیم قبل عید قربان عروسی دعوت بودیم جشنتو  مراسم حنا بندان یه اتفاق بد افتاد گوشواره سرویسی که تو عروسیمون بابایی گرفته بود گم کردم غمگین ولی خوشبختانه فرداش فهمیدم که داییم پیدا کرده وخیلی خوشحال شدم خندونکعروسی هم خیلی خوش گذشت مخصوصا برا شما بوسفرداش عید هم خونه اقا جون (بابای بابا)بودیم که قربونی کرده بودن وکلی کباب پختیم و خوردیم تو هم یه کوچولو خوردی بعد از ظهر هم رفتیم خونه مادر بزرگم کلی بازی کردی و شب برگشتیم تو هم که خیلی خسته بودی زودی خوابیدیخواب فردای عید هم که مریض شدم گوشم خیلی درد میکرد عفونت کرده بود بابایی هم پنی سیلین برام زد و دارم کم کم خوب میشم انگار تو هم مریض شدی از بینیت اب میاد خدا کنه زودی اونم خوب بشه وشدید تر نشه متاسفانه این روزا ازت عکس نگرفتم نمیدونم چرا یادم رفت ولی تو پستای بعدی جبران میکنم یه عکس از قدیما میذارم

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانا و آریا
16 مهر 93 17:08
عیدتون مبارککک چه خوب که گوشواره رو پیدا کردی عزیزم روزت مبارک دخمل ناز
مامان آنیسا
20 مهر 93 7:27
جیگر این دختر خوشکل با اون خنده شیطونش بشم من خدار وشکر که گوشواره پیدا شده