ال ای ال ای ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

Elay عزیز دلم

دیروز هاااااا

1393/8/4 16:22
نویسنده : مامان شقایق
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومی خوبی فدات شم キラキラ のデコメ絵文字

روز پنجشنبه عروسی یکی از فامیل های بابایی بود  شما رو هم پیش مامانم گذاشتم چون از یه طرف گلاب به روتون اسهال بودی و هم بعد ظهرا میخوابی pink系#A418 のデコメ絵文字و اونجا سرو صدا میشه و اذیت میشی به خاطر همیین نبردمت شما کوچولو هم اصلا نبودن من رو احساس نمیکنی و مثل یه دختر خوب پیش مامانم میمونی *pink* のデコメ絵文字

 دلم برات یه ذره شده بود برگشتنی بغلت کردم یه عالمه بوست کردم*pink* のデコメ絵文字 و شما انگار اصلا دلت برام تنگ نشده بود باهام انگار قهر بودی فدات شم☆pink☆ のデコメ絵文字

شب موقع  خواب اصلا حالت خوب نبود°。◇・*照れ/かわいい*°。・◇゜ のデコメ絵文字 تب هم داشتنی  استفراق هم کردی همراه یه عالمه گریه  قربونت برم استامینوفن دادم کمی تبت پایین اومد پا شویه هم کردیم بهتر شدی فکر کنم به خاطر دندونات بود که اینجوری شد میخواستیم ببریمت دکتر ولی دیدیم حالت بهتر شد نبردیمت شب تند تند کنترلت میکردم که یه وقت دوباره تب نکنی ولی شب راحت خوابیدی و صبح هم خوب شدی ولی اسهالت خوب نشده 気持ち のデコメ絵文字

جمعه هم خیلی حوصله ات سر رفته بود شب بردیمت شهر بازی وکلی بهت خوش گذشت طوری که راضی نبودی برگردی خونه  気持ち のデコメ絵文字

 شنبه هم مهمونی دعوت بودیم خونه دختر خاله مامانم  که تازه عروسی کرده بود اونجا هم کلی بچه بود و با امیر حسین کلی بهت خوش گذشت 表情 のデコメ絵文字

 

 

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانا و آریا
4 آبان 93 16:46
ال آی جونم انشالله به زودی زود کاملا خوب بشی همیشه هم به گردش و خوش گذرونی عزیزممم
مامان شقایق
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آنیسا
10 آبان 93 12:27
آخی عزیزم ایشالا زود زود خوب میشی