ال ای ال ای ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

Elay عزیز دلم

شیطونکم

1393/3/20 18:47
نویسنده : مامان شقایق
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مامانی baby_smiley3فدات شم این روزها دیگه خیلی شیطون شدیbaby_smiley11مامانی رو دیگه ول نمیکنی هر جا میرم دنبالمی چسبیدی به مامان خونه که کلا در خدمت شماست وسایلای شکستنی رو جمع کردیم میدونی درست کردم واسه خانومیم که راحت بگرده smileyfamilyشیرین زبون شدی وقتی جایی گیر میکنی یا چیزی رو میخوایی ماما ماما صدا میکنی و وقتی بابایی از سر کار میاد بابا بابا صدا میکنی بابا فرهاد رو هم به اسم صدا میکنی(فداااات)دایی رو هم صدا میکنی هی بیرون رو نشون میدی که بریم بیرون عاشق amorouslyکفشی تا یه کفشی رو میبینی باید پات کنی اونم کفشای از خودت بزرگتر تا ول کنی و وقتی میخوایم بریم بیرون اول باید کفشاتو بپوشی بابا فرهاد برات عینک گرفته وقتی اونو میزنی به چشمت تکون نمیخوری و دست بهش نمیزنی که نکنه بیفتهhippieیه کلاسی هم میزاری که نگوخنده های الکی میکنی که بخندونی happy-smiley25و گریه های الکی که خواسته هات رو بهت بدنگریهحموم رو خیلی دوست داری رفتنی حموم یه کیف میکنی که نگو اومدنی بیرون هم گریه میکنی که که بیرون نیایی خلاصه شیطون شیطونا شدی.....بای بای

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فاطمه★
25 خرداد 93 13:31
سلام مامانی ال ای ممنون بابت لوگو
مامانی مهربون
6 تیر 93 15:01
سلام چه قدر شیطونک شده این کوچولو ی ناز ما مامانی شده پس عطیه من که بیشتر بابیی بود بازم به وبلاگم بیا و نظر بده مطالب جدید گذاشتم
مامان مهربون
7 تیر 93 20:23
سلام خواهش می کنم بیاین دوباره تو وبلاگم و جوابی که توی مطلب اولم نوشتم را بدین سوال من اینه آیا می توان در ماه رمضان روزه گرفت ؟ یعنی من که باردارم ممنونم که به حرف من گوش میدین پس منتظرم تو همون پست هم بگین جوابمو