ال ای ال ای ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

Elay عزیز دلم

روز مادر

1393/1/31 11:21
نویسنده : مامان شقایق
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امروز روز مادر هست و من خیلی خوشحال هستم که خدای بزرگ و مهربان برای من نی نی نازی به نام ال ای داد که مادر بشم و روز مادر رو به همه ی مامان ها تبریک میگم و انشاالله سایه همه مامان بابا ها بالا سر بچه هاشون باشه خب عزیزم به امید روزی که نی نی من هم بزرگ بشه وبا زبون شیرینش بیاد بگه مامانی روزت مبارک دوست دارم اون موقع مامانی میگره و اون زبون شیرین میخوره عروسکم دوست دارم و بدون که تو بهترین هدیه ای هستی که خدا جون به مامان داده پس خدا جون خیلی ممنون از نعمت شیرینت خدایا دوستت دارمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)