ال ای ال ای ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن مامان و بابایکی شدن مامان و بابا، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

Elay عزیز دلم

ال ای و فاطمه

1393/2/21 13:33
نویسنده : مامان شقایق
438 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه رفته بودیم باغچه تو هم یه همبازی داشتی 1 ماه ازت بزرگتره اسمش فاطمه بود کلی با هم بازی کردین خیلی خوشحال بودی که یکی قد خودت اونجا بود هی همدیگر رو بغل می کردین بغلو بوس می کردین بوساینم عکسها تون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آمنه برهانی فر
3 خرداد 93 17:35
سلام عزیز دلم ممنونم که به وبلاگم سر زدی من هم وبلاگت را دیدم وبلاگت خیلی زیبا بود ازت می خواهم که باز هم به وبلاگ من بیایی چون من هر روز مطالب جدیدتری می نویسم ممنونم که پسندیدی به وبلاگم هم نظر بده
مامان شقایق
پاسخ
سلام عزیزم ادرس نگذاشتی ادرس بذار[